FAQ
Alegerea Serviciilor

Cum știu de care serviciu am nevoie?

În general pe pagina fiecărui serviciu în secțiunea de introducere este descris scopul în vederea căruia utilizatorul poate folosi serviciu și ceea ce obține utilizatorul prin folosirea serviciului respectiv.

În cazul în care utilizatorul este încă în dubiu cu privire la care dintre serviciile oferite de Easy Legal acesta se poate adresa serviciului de suport la următoarea adresă: office@easylegal.ro.

Plasarea unei comenzi

Trebuie să fiu înregistrat pentru a plasa o comandă?

Utilizatorul nu trebuie să fie înregistrat pentru a plasa o comandă el trebuind doar să completeze datele de indentificare din formularul de comandă și apoi să continue procesul de plasare al comenzii. Cu toate acestea noi recomandăm înregistrarea în cazul în care se dorește utilizarea serviciilor noastre și pentru viitor deoarece în acest mod se scurtează timpul plasării unui comenzi prin preluarea automată în formularul de comandă a datelor introduse în formularul de înregistrare, nemaifiind nevoie să aceste date introducă la fiecare comandă.

Cum comand?

Plasarea unei comenzi are loc printr-un simplu click al butonului ”Comandă” în partea stânga jos a paginii aferente fiecărui tip de servicii, acțiune ce inițiază procesul de comandă prin deschiderea formularului de comandă. În formularul de comandă dacă sunteți înregistrat vi se vor prelua în mod automat datele contului dumneavoastră și veți putea trece la pasul următor. În cazul în care nu sunteți înregistrat va trebui să completați datele din formularul de comandă înainte de a trece la pasul următor.

După completarea datelor de identificare, utilizatorul va trece la completarea detaliilor speței (în cadrul căruia va descrie contextul speței sau al tranzacției) și în funcție de specificul serviciului, fie la completarea unui chestionar (Contracte Personalizate) aferent contractului ales sau la atașarea documentelor corespunzătoare (Revizuire Documente sau Asistență Juridică ).

Cum plătesc?

Ulterior epuizării pașilor presupuși de completarea formularului de comandă utilizatorul va fi informat despre înregistrarea comenzii și va trebui să achite contravaloarea prețului comenzii. În cazul serviciilor Consultanță Juridică și Revizuire Documente utilizatorul va fi îndrumat către pagina de plată a procesatorului Stripe, prin intermediul căruia va avea loc procesarea plății sale.

Plata serviciilor Easy Legal se efectuează, prin intermediul cardului bancar, tranzacție ce este procesată de către unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de plată, Stripe, în condiții de maximă securitate.

După plasarea Comenzii

Ce fac dacă la plasarea comenzii am uitat să menționez un aspect relevant pentru rezolvarea speței?

În acest caz vă puteți adresa echipei Easy Legal prin intermediului serviciului de suport pentru a transmite o completare la descrierea speței dumneavoastră. Completarea trebuie să aibă loc înainte ca echipa noastră să transmită răspunsul către dumneavoastră.

Când voi primi răspunsul echipei Easy Legal

Răspunsul nostru va fi transmis pe e-mail (la adresa menționată în formularul de comandă) în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data plății serviciului. Dacă utilizatorul nu finalizează procesul de comandă, comanda sa va fi ștearsă din baza de date.

Ce fac dacă am întrebări legate de conținutul livrabilului primit de la Easy Legal?

În cazul în care considerați că livrabilul nu conține răspunsul la întrebările dumneavoastră sau nu tratează în mod complet anumite aspecte ale speței vă rugăm să vă adresați serviciului de suport prin completarea formularului situat pe pagina corespunzătoare. În situația în care echipa Easy Legal determină că întrebările sau solicitările de clarificare sunt adiționale obiectului inițial al serviciului va trebui să inițiați o comandă de follow-up, pentru a putea să vă răspundem la acestea.